Stallet tomorrow!

Idag har det varit typ helt okayy i skolan! Vi hade Spanska, SV,SO och typ elevensval men vi skulle inte ha det idag så jag och några kompisar spelade spel inne på mediateket! ROLIGT! Jag råkade låsa in mina nycklar i mitt skåp idag så vaktmästaren fick *klippa* upp dcet med någon sorts STOR tång. Så vi stack och handlade ett nytt lås efter skolan. Jag vet inte om ni har märkt det, men det blir inte så mycket inlägg under skoldagen eftersom jag har fullt upp och jag har inte tid att sitta med mobilen halva rasterna lixoom.! Jag hänger mer med den här cheyyen! Det finns många bloggare på en skola om man säger såå...^^ Imorgon sticker jag till stallet.. :D Vet inte riktigt när jag sticker dit men det blir jag och Saga som ska rida tillsammans! Det ska bli skönt att det inte kommer att komma någon man känner och titta när jag rider. För det kan ibland kännas att dom åker dit där bara för att kolla hur bra man rider, sits, skänkel osv..osv! Men det ska bli skönt att det blir jag och Saga för vi kommer att ha det överballt! Jag behöver köpa *newa* benskydd! Det ligger först på min köpa lista! Jag har hittat ett par super bra!!! ROLIGT! ♥
SHIIT! Kom precis på att jag måste tvätta håret ikväll!!! Jaja jag får vakna lite tidigare imorgon istället. Eftersom jag redan har duschat eftersom jag har joggat med Vilma 4 km! Skönt med STORA bokstäver. Att få motion...! ♥
Teater med skolan! Obbss!!! ÅK 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0