Hej! Hej! Mina fiiina bloggläsare! Glöm inte att vara med i tävlingen.

Hej! Hej! ;)   Det var igentligen inte meningen att inlägget skuller bli så här sent men det blev det, och det går inte att gåra ngt åt. Idag har jag ju jobbat på ridläger :) Dom red uteritt och jag ledde en häst Ponny som heter Danny. Han är urgullig men väldigt pigg....Det var en som heter......som skulle rida Danny men han backa och höll på så hon ville inte rida han längre så det var en annan som red han istället. Det var iallafall väldigt roligt :D Jag äter alltid lunch med det andra ridlägret eftersom det ridlägret jag jobbar på slutar innan lunch. Men jag känner alla i det andra ridläger så jag har sjukt roligt med dom ;D Vi åt iallafall ngn sorts kassler men enligt mig var det kall matskinka vi åt... Det var väldigt gott  :-P  I morgon är det uppvisning för båda ridlägerna, det ridlägret med äldrebarna alltså dom som stannar kvar efter lunch, där ska det vara 2 st som hoppar, 2 st som rider voltich och resten ska ha kadrilj. Till lunch imorgon ska vi ha Tacos!! Mmm.....Det var nog väldigt länge sedan jag åt det. Jaja detta kanske inte blev så roligt inlägg men det kommer jag lovar, jo föresten jag har ju inte lagt upp Lalandia bilderna på bloggen men dom kommer ;)

Ps:  GLÖM INTE TÄVLINGEN!!!!! PÅ FREDAG GÅR TÄVLINGS TIDEN SLUT...FRÅGAN ÄR.....VILKET LAND KOMMER JUSTIN BIEBER IFRÅN? MEJLA SVARET TILL [email protected]    Eller kommentera detta inlägget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0