Snyggast täcke och Kudde kommer jag att ha kanske <33

Tja Tja!
Idag har jag hittat världens snyggaste Örngott och påslakan...
Det är sjukt snyggt.
Kan ni gissa hur det ser ut? Här kommer en ledtråd!!
Ledtråd 1, Det är en kändis på det.
Tänk nu vem det kan vara.
Ledtråd 2, Det är en kille XD
Tänk ännu mer ;) Jag hoppas att ni kan detta :)
Ledtråd 3. Han finns i min header :D Hahah

Det finns bara en kille i min Header så nu vet jag att du vet vem det är på täcket.

Vi ska med klassen till Immeln i nästa vecka och då ska vi ha med oss Påslakan och Örngott...
Snacka om att jag kommer att ha snyggast på långa vögar <33

Här kommer en bild på det l
l
\l/


Kommentarer
Postat av: Fredrica

var köpte ni påslakanet?? :)
SÅ SNYGGT!

Svar: Jag vet inte om man kan köpa de nu men annars var de nog cdon.com :)
Emelie Winquist

2012-07-09 @ 19:06:09
URL: http://blondinfreddy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0