HTML? Länk?

Hej!
Jag har inte uppdaterat på länge eftersom jag har fixat min andra blogg!
Så nu är den andra bloggen nästan färdig, bloggen startar imorgon :))) Den kommer bli en super bra blogg ;D
På den nya headern står där jusinbieberforever.blogg.se och inte emeliewinquist.blogg.se men det får ni leva med tills jag få Photoshop och kan göra en egen header! Men headern e ju sjukt snygg ändå. Är det någon som kan ta sig tid till att lära mig hur man får en bild till HTML kod? Det skulle vara mycket enklare att hålla på och göra olika headrar till folk då! Så ALLA som kommenterar får en länk, men endast om ni har något att komma med tex: HTML! Haha ta det lungt ni får ändå en länk! (om ni vill xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0